wtorek, 30 lipca 2013

Na powitanie

Na ciemnym nieba błękicie
gwiazdy migocą a trzy z nich jaśniejsze
Panna Lew i Baranek coraz bliżej są domu
zapalę światło na ganku
świerszcze zagrają wesoło

dla Was bukiet róż zakwitł w ogrodzie



znalazłam jeszcze truskawki ulubione na krzaczku


przygotowałam zastawę odświętną - talerz,


łyżeczkę


Truskawki pachnące i cudne podaję,


usiądźmy wygodnie na miękkim kobiercu słońcem nagrzanymi, smak lata poczujmy słodki

Smacznego :)

Siostro, prawda że dobrze jest wracać do domu? I dobrze jest czekać w domu na kogoś kto wraca :)

2 komentarze:

  1. Dziękuję za przecudne powitanie. Szkoda, że ja też nie mam takiej artystycznej wyobraźni. Jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma jak w domu, a u mnie są poziomki [ tak duże jak truskawki ] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń